Hipp hipp hurra!

Hipp hipp hurra - idag är det Dichos födelseda´! Det har varit ett fantastiskt roligt och spännande år med denna underbara hund! Han är en så energisk kille, som gillar när det händer saker runtomkring honom. När jag tar på mig mina friluftskläder störtar han fram för att vara säker på att få följa med och om jag sedan packar ihop spårutrustningen, så är hans lycka fullständig. Han blir blir också glad och upprymd när det är dags för lekfulla aktiviter och roliga arbetsupgifter. 

Dicho älskar att åka bil samt gillar att åka kollektivt, för då finns det så mycket spännande att titta på! Några av hans egenheter är att han gillar att springa omkring med något i munnen och på morgonen när vi vaknar står han och studsar av glädje med sin sovfäll mellan tänderna. När vi kommer hem gör han glädjeskutt i hallen, samtidigt som han bär runt på en sko eller ett ben. På kvällarna tycker han om att ligga nära mig och hoppar gärna upp i soffhörnet och mysar eller lägger sig nära mig på golvet, för att bli kliad på magen och bakom nacken.
 
Dicho har startat sitt ettårsfirande med att åka på handlerkurs i Svedala med Gerard O`Shea. Kursen pågår i sammanlagt två dagar. Mer om den senare! På kvällen kommer det sedan att bli paketöppning - både något att mumsa på och att leka med.

Här kommer en bildserie på födelsedagsbarnet!

                              
                              
                              
                              
                              
                                                             


Kommentarer
Postat av: Petra & Charlie

Grattis till en stor kille och vilka härliga bilder! Har du möjlighet att följa med till Jan på fredag kl. 13.00? Han har nämligen en ledig tid då. Ha det bra. Petra

2010-05-09 @ 21:38:03
URL: http://charliesblogg.aberlours.se
Postat av: Helene

Grattis till ettåringen, tänk så fort tiden går!

Hälsningar Helene Ceasar o Cocos

2010-05-10 @ 08:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0