Mer om sommarens fröjder

Nu gäller det att sätta fart med skrivandet, för ett åskoväder med klass 1-varning är på ingång och då kanske inte datorn är den bästa aktiviteten. På tal om tjejträffen: var det så roligt att ännu en gång få träffa mina underbara vänner som jag haft förmånen att få känna under så många år. Tänk, så många härliga minnen som vi samlat på hög och tack vare att vi har så mycket gemensamt än idag har vi behållt kontakten genom åren. Jag är så oerhört glad för vår vänskap - den är ovärderlig! 
                                               
                                       Anna, Maria, Gerd o Kerstin med något svalkande i glasen
                                                
Gun som jag känt sedan första klass och det börjar ju bli ett antal år, men hur många behöver vi ju inte prata om för då är det risk att man börjar fundera på sin ålder. Nej, då är det bättre att tänka ungt, t.ex. att man fyller 29  år varje gång det är födelsedag! 

Visst, är vårt hundintresse fantastiskt positivt för förutom att hundarna håller oss i fin form så tänker de aldrig utifrån ålder, för när de tittar på oss med sina kärleksfulla ögon är vi alltid bäst och vackrast. Åh, detta underbara djur med sin otroliga förmåga att ge oss så mycket av sin villkorslösa kärlek! För tre år sedan hade vi ingen hund i vår familj och idag är Isa o Dicho två självklara familjemedlemmar - var och en med sin egen personlighet och egenheter. Numera känns det främmande för mig att tänka mig ett liv utan hund!

Tillbaka till tjejträffen!              
                         Ännu en Gun, som numera bor i Sthlm och som jag träffade under mina V-viksår
                                            
                                                   Ulla - gymnasiekompis under 70-talet

Ha nu en bra sommar och hoppas att ni tar er tid att njuta av alla fröjder - stora som små!

                                                           Från Louise, Isa o Dicho

                                                                                                                                          


Kommentarer
Postat av: Gerd

Jättekul med tjejträff! Extrakul att du Lolo kommer hels vägen från Lund och att vi får några dagar tillsammans.Västervik visade sig från sin bästa sida. Tack själv för all vänskap. Den är som du skriver oväderlig. Kram.

2010-07-13 @ 21:13:04
Postat av: Gerd

Vovvarna klär bra i sin korta päls. De är jättefina!

2010-07-13 @ 21:15:39
Postat av: Ulla

Hej! Tack för senast! Kul att träffas. Fina bilder från tjejträffen och på vovvarna! Ha det bra! Kram

2010-07-15 @ 22:12:55
Postat av: Gun

Hej,

Kul med bilderna och tack för senast alla. Det var jättekul. Hoppas vi snart ses igen. Kram

2010-07-23 @ 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0