Sol, vind och vatten

Ännu en dag med kalla vindar och minusgrader. Nu känner jag, precis som så många andra, att jag har fått mitt lystmäte när det gäller snö och kyla och att jag istället börjar längta efter sol, varma vindar och härliga bad! Ett sätt att drömma sig bort till sommaren är att börja planera semesterledigheten. Förutom att bl.a. vistas i sommarstugan, så är vi också sugna på att gå på vandring med hundarna. Vi kan tänka oss både söderut, t.ex. Österrike eller norröver i de svenska fjällen. 
 
Jag har varit ute en del på Internet och fått tips, men nu undrar jag om det är någon som har egen erfarenhet av fotvandring med hund eller som vet om några bra vandringsområden att tipsa mig om. Skriv gärna och berätta, för det skulle vara så kul att få fler alternativ! Vi kan tänka oss att vara iväg omkring en vecka och att det finns övernattningar förhandsbokade så att det passar dagsetapperna. 

                                   
                                
                                 Isa och Dicho har i alla fall inte tröttnat på vintervädret!
                                


Kommentarer
Postat av: Gun

Det där lät spännande med fotvandring med hund.

Antar att ni förberett med vaccinering och sånt.

Vill gärna veta vad det blir.

2010-01-17 @ 17:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0