Snöbuse

Snart har jag bara en vecka kvar till en efterlängtad långledighet och förutom att få mycket mer tid tillsammans med de närmaste (familj, hundar, släktingar och vänner), så ser jag fram emot många och långa sovmorgnar. För de senaste veckorna har jag gått upp tidigare och tidigare för varje dag, för att på så vis vara säker på att hinna i tid till jobbet på snöiga och tidvis mycket blåsiga vägar. 

Fredag är inte hellet så dumt och när solen tittar fram så passar jag på att plåta en del. Efter att Dicho suttit stilla alldeles för länge, för att tillsammans med Isa bli fotad för julkort, så får han massor med spring i benen och gör ett fartfyllt race i trädgården. Vilken snöbuse - han räcker till och med ut sin tunga när han springer förbi! 

                                 
                                                                          Ta mig om du kan!
                                 
                                                                           Full speed!
                                 
                                                                           Paus 
                                  
                                 
                                                Oj, nu har jag fastnat! Hur kommer jag upp igen?
                                 
                                                                     Usch, va jobbigt!
                                 
                                                                           Hjääälp!
                              
Så här såg gosiga Dicho ut på morgonkvisten! Är det frukost snart??                                                      


Kommentarer
Postat av: Hagar van mansvelt

Hej

Vad fin han är Dicho!De ser verkligen lika ut Dicho

och Zigge.Mycket snö ser ni också ut att ha fått.Ha

det så bra!

mvh Zigge och Hagar

2010-12-11 @ 18:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0