Grönt är skönt

Jag har precis fått några fina bilder som Katarina tog när jag och Isa tränade lydnad på Lomma Brukshundklubb tillsammans med fotografen själv o Zoë samt Helen o Cocos. Det känns som det var för evigheter sedan när man ser fotona utan tillstymmelse till snö, men det är faktiskt bara fyra veckor sedan och då var gräset fortfarande grönt. Visst var det lite regnigt den dagen, men vi hade ändå ett toppenbra träningspass. Då vi drillade varandra inför årets sista lydnadstävlingar, som alla blev inställda när snön en kort tid senare vräkte ner under flera dagar. 

                              
                                      
                             
                             
                

Jag ser faktiskt fram emot att i vår komma igång med tävlandet igen, så nu gäller det att inte tappa för mycket fart under vinterperioden! Isa är fortfarande lika lycklig och entusiastisk under varje träningpass och det smittar för jag blir själv så glad och uppåt av hennes härliga energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0