Lillebror


Äntligen, har jag kommit till skott och börjat skriva en blogg om livet med våra två underbara hundar av rasen perro de agua espanol (spansk vattenhund). Först vill jag presentera familjens två-åriga tik Isa (Eyeball´s La-X-Isadora). En härligt fartfylld tjej, som redan som valp var mycket energisk och lekfull. Det är egenskaper som kommer väl till pass när hon idag bjuds in till vilda lekar av "lillebror". 
   I juli månad hämtade vi hem en ny och mycket efterlängtad familjemedlem, Dicho-killen (Perro Rizados Dichoso). Vårt charmiga lilla yrväder ser till att det alltid är något kul på gång! Syskonen är mycket förtjusta i varandra och trots att Isa är relativt ung, så har hon ändå hittat sin roll som storasyster. För övrigt älskar de att leka med varandra och Isa är då betydligt försiktigare än när hon busar med äldre hundar.  

Avslutar här med några sommarbilder:



Söta Dicho!



En simmarstjärna!



Isa tar ett dopp!



- Är det kallt?

-Jag vill också titta ut genom fönstret!

- Jag vill också titta ut genom fönstret!


Tack för mig så länge!/Louise


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul att du har kommit igång med din blogg, det skall bli spännande att följa Isas och Dichos framtid.

2009-09-01 @ 15:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0